Has your Plussa card got lost or damaged? Did your bank card with a Plussa membership number got stolen? Contact our customer service or your own bank and you will be supplied with a new card. Any points or savings on your previous Plussa card will automatically be transferred to your new card.
Kadonnut tai vioittunut Plussa-kortti
Jos korttisi katoaa, voit tilata uuden veloituksettoman Plussa-kortin ja ilmoittaa vanhan katoamisesta kirjautumalla sisään. Saat uuden Plussa-kortin postitse kotiisi noin kahden viikon kuluessa.
Muista päivittää uuden Plussa-kortin numero, jos olet tallettanut sen K-ryhmän palveluihin, esim. verkkokaupan tietoihin.
Kadonnut tai vioittunut maksukortti Plussa-ominaisuudella
Ilmoita Plussa-ominaisuudella varustetun maksukortin katoamisesta omaan pankkiisi. Saamme Plussa-kortin sulkutiedon pankilta ja näin myös Plussa-rahan käyttö estyy.
Kadonnut tai vioittunut K-Plussa Maksuaika -kortti
Jos K-Plussa Maksuaika -korttisi katoaa tai varastetaan, soita heti OP Sulkupalveluun 0100 0555, ulkomailta +358 100 0555 (toiminnassa 24 h/vrk).
Jos K-Plussa Maksuaika -korttisi vioittuu, soita OP:n asiakaspalveluun 010 252 7020 ma-pe klo 8-19. Uuden K-Plussa Maksuaika -kortin saat postitse kotiisi noin viikossa.
